Uusi Novart brändi näkyväksi fyysisiin kohtaamisiin
Alkuvuonna 2023 Novart brändiuudistuksen myötä Keittiömaailma, Petra ja A’la Carte yhdistyivät yhden brändin alle, käynnistäen laajamittaisen muutosprosessin, joka tulisi heijastumaan kaikkialle brändin kohtaamispisteisiin. Uuden Novart-brändin myötä vanha brändi-ilme uudistuisi kaikkialla myymäläilmeistä, ulkovalomainontaan, POS-materiaaleihin ja jopa hiirimattoihin!
Yhtenä Novartin uudistuksen kumppaneista, brändäämö oli keskeisessä roolissa uuden ilmeen toteuttamisessa fyysisiin asiakaskohtaamispisteisiin. Yhteistyö alkoi jo suunnitteluvaiheessa ja mahdollisti uusien elementtien nopean testauksen sekä vanhojen myymäläkohteiden valmistelun ja muut tarvittavat taustatoimet laajan uudistuksen toteuttamiseksi. Asiakkaan toiveiden mukaisesti kehitetyt erikoisratkaisut ja materiaalit varmistivat lopputuloksen, joka täytti kaikkien odotukset.
NOVART brändiuudistuksen kumppani
• Suunnittelutyöt ja materiaalien testaus
• Ulko- ja sisävalomainokset
• Ikkuna- ja mallikeittiöteippaukset
• Suurkuvatulosteet, seinälakanat ja pylonit
• Myymälän sisäilme-elementit (hyllyt, taulut, räätälöidyt a-ständit, mainostelineet, logot)
• Vanhojen kohteiden valmistelu ja asennukset

Räätälöidyillä ratkaisuilla halutut lopputulokset
brändäämön käsissä uusi upea Novart-brändi luotiin näkyväksi kaikkialle asiakaskohtamisiin läpi Suomen. Uusi raikas brändi näki päivänvalon niin valomainonnassa, ikkunateippauksissa, autojen teippauksissa, ulkomainonnassa, myymäläilmeissä ja mallikeittiöissä kuin myymälän sisäilme-elementeissä. brändäämön laaja-alainen osaaminen näkyi räätälöidyissä toteutuksissa ja monipuolisissa materiaaliratkaisuissa, kattaen metalli- ja puutuotteet, suurkuvatulosteet sekä muut erikoisratkaisut.
"Tiukasta aikataulusta huolimatta, onnistuimme hienosti tavoitteessamme luoda Novartin tiimille mahdollisimman kivuton siirtyminen vanhasta uuteen brändiin. Monipuolinen tuotantokumppanuus kanssamme tällaisen laajamittaisen brändi-ilmeen muutosprosessin aikana mahdollisti asiakkaan tiimin resursseja mahdollisimman paljon muille uudistuksen osa-alueille.”
Virve Sulander, Asiakkuusvastaava